Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Tabita Products Oy myy ja toimittaa Babor Make up -tuotteita Suomessa. Muut verkkokauppamme, engedi.fi maahantuo ja myy Kuolleenmeren tuotteita.

Tilauksen tekeminen ei vaadi rekisteröitymistä tai sisäänkirjautumista.

Tuotteillamme on eurohinta ja siihen sisältyy arvonlisävero, 24 %. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja myyntipäivien muutoksiin. Saatamme korottaa tai laskea tuotteen hintaa, mutta asiakkaalle on aina voimassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Kassalla näet tilauksen kokonaissumman, joka sisältää arvonlisäveron sekä mahdolliset toimituskulut.

Alle 18-vuotias ei voi tehdä tilausta itse, vaan huoltajan on tehtävä tilaus.

Tilaaminen ja maksaminen

Kun tilauksesi on kirjautunut meille, saat vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilaajatiedoissasi.

Sinulla on käytössäsi seuraavat maksuvaihtoehdot:

Maksu Klarnan kautta
Yhdessä Klarna Bank AB:n (päätoimipaikka Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) kanssa tarjoamme asiakkaillemme seuraavia maksutapoja, joissa maksu suoritetaan suoraan Klarnalle: lasku, osamaksu, korttimaksu sekä suoramaksu verkkopankkisi kautta.

Klarnan maksutavat
Lasku: Maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Mikäli valitset maksutavaksi laskun, lähetetään se sinulle sähköpostitse kun tilaus lähtee varastoltamme. Klarna-laskun ehtoihin voit tutustua täällä.
Joustava erämaksu: Voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5 euroa mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienene.
Joustavan erämaksun ja kiinteän erämaksun ehdot löytyvät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Suoramaksu pankkisi verkkopalvelun kautta: Nordea, DanskeBank, Aktia, S-Pankki ja OP.
Korttimaksu:Myös kortilla maksaminen on luonnollisesti mahdollista.

Klarna-sovellus
Klarna-sovelluksen avulla voit hallinnoida ostotapahtumiasi, lisätä tilisi tiedot, siirtää maksun eräpäivää veloituksetta tai ilmoittaa tilaukseesi liittyvästä ongelmasta. Voit ladata Klarna-sovelluksen AppStoresta tai Google Playsta.

Jos sinulla on kysyttävää maksamisesta, otathan yhteyttä Klarnaan tai soita Klarnan asiakaspalveluun, numeroon 09 425 99 771. Voit aina nähdä ostoksesi ja laskusi Klarnan omilta sivuiltasi.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.
Jos olet valinnut Klarnan maksuvaihtoehdoksi ja maksu ei jostain syystä onnistu, huomaathan, että emme voi käsitellä tilaustasi.

Luottotiedot

Mikäli yksityishenkilöllä on luottotietomerkintöjä, edellytämme maksua Klarnan kautta, jolloin asiakkaaseen otetaan suoraan yhteyttä. Jos asiakkaalla on maksamaton lasku, emme käsittele seuraavaa tilausta ennen kuin edellinen lasku on maksettu.

Lisäys tilaukseen

Tehtyyn tilaukseen voidaan lisätä tuote, mikäli tilausta ei ole vielä pakattu ja olet valinnut maksutavaksi laskun. Jos lisäys tehdään myöhemmin, veloitamme 5,90 euron käsittely- ja toimituskulut. Ilmoita tilausvahvistuksen numero, kun teet lisäyksen tilaukseen.

Lisäyksiä tai muutoksia ei voida tehdä tilauksiin, jotka maksetaan Klarnan kautta.

Kampanjat ja etukoodit

Kampanjakoodilla tarkoitetaan alennusta tai tarjousta, jonka saat käyttöösi, kun syötät saamasi koodin kassalla kohtaan Kampanjakoodi ja klikkaat Käytä. Jos sinulla on käytettävissäsi useampi kampanjakoodi myyntikauden aikana, voit käyttää vain yhden koodin tilausta kohden. Kampanjatuotteita ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.

Toimitusaika

Tarjoamme asiakkaillemme luotettavan toimituksen. Valitsemastasi toimitustavasta riippuen, pakettisi on perillä 4-7 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista verkkokaupassamme.

Toimitustavat ja -maksut

Verkkokaupan kautta tehtäville tilauksille ei ole minimirajaa. Toimitusmaksu on 3,95.

Toimitustavat:

Postipaketti

Postipaketti tarkoittaa näitä toimitustapoja: Nouto omasta Postista, Nouto valitsemastasi postista, Pakettiautomaatti, Lähellä-paketti (Matkahuolto)

Jos teet monta tilausta samaan osoitteeseen muutaman päivän sisällä, pidätämme oikeuden yhdistää tilaamasi tuotteet samaan pakettiin.

Voit valita näistä toimitustavoista:

Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, kun paketti on noudettavissa Postista.  Jos valitset tämän toimitustavan, on erittäin tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi. Jos muuta tapaa ei valita, tilaus toimitetaan Postipakettina.

Nouto valitsemastasi Postista (Postipaketti)
Voit itse valita, mistä Postin toimipisteestä noudat paketin. Posti lähettää saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa valitsemastasi Postista. Saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä, joten on tärkeää, että ilmoitat puhelinnumerosi, jos valitset tämän toimitustavan.

Matkahuollon Lähellä-paketti – EI KÄYTÖSSÄ TÄLLÄ HETKELLÄ
Kun pakettisi on lähtenyt Tabitan varastolta, se toimitetaan sinua lähimpään noutopisteeseen 4-7 arkipäivän kuluessa. Lähellä-paketin noutopisteitä ovat Matkahuollot, Matkahuollon asiamiespisteet, K-marketit, R-kioskit ja muut Matkahuollon pakettipisteet.

Pakettiautomaatti (Postipaketti)
Posti lähettää matkapuhelimeesi saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa valitusta pakettiautomaatista. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi automaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan Postin noutupisteeseen tai automaattiin. Posti ilmoittaa tällaisessa tapauksessa uudesta noutopaikasta tekstiviestillä. Tämä toimitustapa on käytettävissä ainoastaan verkkokaupan kautta tehdyissä tilauksissa. Huomaathan, että sinun on ilmoitettava matkapuhelinnumero, jotta pakettisi voidaan toimittaa automaattiin.


Nouto omasta Postista (Postipaketti)

Näin noudat pakettisi Pakettiautomaatista 

1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, sillä tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.
2. Valitse automaatilta ”Nouda paketti”
Näppäile automaattiin koodi, jonka sait tekstiviestinä. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina ”Avaa lokero” -näppäintä ja lokero avautuu.
3. Lokero avautuu
Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti. Voit tarvittaessa palauttaa verkkokaupan ostoksesi 14 päivän sisällä samalla lokerokoodilla kuin noudit lähetyksen.

Tuotetakuu ja palautukset

Tuotteilla on täysi tuotetakuu. Voit vaihtaa viallisen tuotteen uuteen, virheettömään tuotteeseen. Sinulla on myös palautusoikeus kolmen kuukauden sisällä ostopäivästä. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Mikäli alkuperäisen laskun loppusumma jää palautuksen jälkeen alle 50 euroon, on Tabita Productsilla oikeus veloittaa asiakkaalta jälkikäteen toimituskulut, 5,90 €.

Emme korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti.

Palautusohjeet
Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä tilauksen mukana lähetetty palautuslomake. Täytä lomakkeeseen nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Jotta voimme parantaa palveluamme, toivomme, että kerrot lomakkeella myös palautuksen syyn. Palautuksen voi tehdä veloituksetta Postin tai Matkahuollon toimipisteen kautta.

Postin kautta palautukset lähetetään osoitteeseen:
Asiakaspalautuskoodi: 603454

Tabita Products Oy, Vöyrinkatu 13, 65100 VAASA


Matkahuollon Lähellä-pakettien palautus:
Lähellä-paketi palautetaan Matkahuollon toimipisteeseen (asiakaspalautus)

Erimielisyystilanteet

Tilausta koskevissa erimielisyystilanteissa kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Tällaisessa tilanteessa ota ensin yhteyttä maistraatin kuluttajaneuvontaan. Ilman yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan voi kuluttajariitalautakunta jättää asian käsittelemättä.

Kuluttajan ja yrityksen väliset verkkokauppaa koskevat erimielisyystilanteet voidaan ratkaista verkossa Euroopan Komission ylläpitämässä palvelussa (ODR). Palvelu toimii kaikilla Euroopan Unionin virallisilla kielillä. Kuluttaja saa palvelusta ratkaisun omalla äidinkielellään. Mikäli haluat osoittaa valituksen verkkopalvelun kautta Tabita Products Oy:lle, on sähköpostiosoitteemme yhteydenottoon info@babormakeup.fi

Tietosuoja

Tabita Products Oy kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii aina suojaamaan henkilötietosi parhaalla mahdollisella tavalla. Pyrimme kaikessa toiminnassamme varmistamaan, että henkilötietojasi käsitellään varmimmalla mahdollisella tavalla. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täällä.

Suositeltavat internetselaimet

Suosittelemme käyttämään uusinta versiota suosituimmista selaimista, joita ovat esim. Microsoft Edge, Chrome, Safari, Firefox. Jos käytössäsi on vanhempi versio tai muu selain, Babormakeup-verkkosivut voivat mahdollisesti toimia heikommin.